28 Jun 2010

OrphanCARE

                  Matlamat OrphanCARE ( Pertubuhan Kebajikkan dan Pengurusan Anak Yatim ni memang baik.. Tapi cabang Baby Hatch atau Pusat Jagaan Bayi Tidak Diingini adalah amat tidak sesuai dalam sebuah negara yang agama rasmi nya adalah Agama Islam.. Ianya umpama mengalakkan lagi perlaku-perlaku zina @ maksiat terus bermaharajalela, berlaku tanpa usaha keras untuk membendung nya. Ingat lah dunia sedang menuju akhir zaman apabila anak tidak sah taraf yakni anak luar nikah semangkin ramai di muka bumi.

                    Identiti ibu @ bapa yang menyerahan anak tidak sah taraf ini di rahsiakan . Bermakna mereka-mereka ini akan terlepas dari sebarang hukuman di dunia ni.. Tapi yang pasti mereka ini tidak akan terlepas di hari perhitungan nanti. Apakah kita sebagai umat islam harus membutakan mata dan memekakkan telinga dengan perkara-perkara seperti ini..

ALLAH berfirman dalam surah Al-Asr ayat 1-3 yang membawa maksud :
" Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian, Kecuali mereka yang beriman dan beramal soleh, berpesan-pesan dengan kebenaran, berpesan-pesan dengan kesabaran "

               Hamba bermohon kepada saudara-saudara , marilah kita membantah kewujudan Baby Hatch (Pusat Jagaan Bayi Tidak Diingini ) demi kemuliaan agama yang kita cintai Agama Islam. Agar ianya tidak menjadi nanah dalam diri umat islam.
              Sesungguhnya hujung lidah mahupun hujung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih tajam dari sebarang mata pedang atau peluru atau senjata tajam yang ada di muka bumi ini..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan